משפטים מעצבנים שאומרים לטבעונים כל הזמן ותשובות להם

טבעונים? איזה יופי! כל הכבוד לכם על הבחירה. כל הכבוד על החמלה שאתם מגלים כלפי בעלי החיים. שמעתי שזה מאד בריא. אתם תורמים לכדור הארץ ולסביבה ובזכותכם לכדור הארץ יש סיכוי לשגשג עוד מאות שנים. אתם מצילים המון חיות. כל הכבוד על הויתור שעשיתם ועל כוח הרצון שלכם!
את המשפטים האלה אין סיכוי שתשמעו מפי הסובבים אתכם כשתספרו להם שאתם טבעונים. בעצם, אולי אחד מאלף יזרוק לכם כזה משפט, אם יהיה לו מצב רוח נדיב במיוחד.

רוב האנשים יגידו לכם דברים מעצבנים ולא יפרגנו לכם, אבל אל תקחו את זה אישית. כל הטבעונים שומעים את זה. זה נובע מבורות ומהתגוננות. כי לקרניבור, פגישה עם טבעוני מעוררת רגשי אשם או הרגשה של נחיתות.
אז הנה המשפטים המעצבנים שכל טבעוני שמע לפחות פעם אחת מאוכל כל עם תשובות מחץ. אשמח לקבל משפטים נוספים ותשובות טובות 💓
1. אבל אלוהים יצר את בעלי החיים בשביל האדם.
איפה זה כתוב בדיוק? תראה לי את הפסוק בתנ"ך שבו זה כתוב. נו, כמה זמן זה לוקח לך?
2. מה אתם אוכלים במסעדות?
מנות טבעוניות וטעימות. היום בכל מסעדה שמכבדת את עצמה יש מבחר של מנות כאלה.
3. אל תטיף לי מוסר. אתה לא יותר טוב ממני.
אתה ביקשת ממני להסביר לך על טבעונות, מה זאת אשמתי שזה מה שאתה מרגיש?
4.  אוי, איזה מסכן אתה. אין לך מה לאכול.
חחחחחחחח, כדאי לך להיכנס לקבוצות של בישול טבעוני בפייסבוק ולדפים טבעונים באינסטגרם ולראות כמה אין לנו מה לאכול!
5. אז מה אתה אוכל?
אוכל טעים שלא גרם סבל לאף אחד.
6. חשבתי להיות טבעוני אבל אני לא אוהב ירקות.
חבל מאד כי בכל מקרה בשביל להיות בריא אתה צריך לאכול ירקות.
7. נו, תאכל פעם אחת מזה, מותר לחטוא מדי פעם.
אבל זה עושה לי רע. למה שאני אגרום לעצמי להרגיש רע?
8. בטח חסר לך ברזל.
יש גם ברזל במזון מהצומח. חוץ מזה, ברזל מן הצומח איכותי יותר מברזל מן החי כי במזון מן הצומח יש נוגדי חימצון שמונעים מחלות.
9. טבעונות היא טרנד חולף.
הלוואי וגם ההתעללות בבעלי חיים הייתה טרנד חולף.
10. איך אפשר לאכול רק טופו כל היום?
יש עוד המון דברים חוץ מטופו שאתה לא מכיר. רוצה לשמוע?
11. ואם את בהריון וממש מתחשק לך בשר?
אז אני אוכלת תחליף צמחי.
12. אני לא יכול להרשות לעצמי להיות טבעוני. זה יקר.
תמיד יש אוכל לא יקר שאפשר לקנות. מה לעשות, לרוע המזל הממשלה מסבסדת את המזונות הלא בריאים דווקא ולכן המזונות הבריאים הם יקרים.
תהיו טבעונים. אל תגרמו סבל לחיות בגלל שהן שותקות.
13. אם מישהו היה נותן לך מיליון דולר, היית אוכל בשר?
אמממ… טוב, אף אחד לא יציע לי מיליון דולר כדי לאכול בשר, אז זה לא רלוונטי… שאלה הבאה!
14. איך אתם יכולים לחיות בלי המבורגר/נקניקיות/שווארמה?
אנחנו חיים מצוין עם המצפון הנקי שלנו. זה תחליף מצוין להמבורגר.
15. הכנתי לך סלט חסה.
תודה רבה על המאמץ! הפעם האחרונה שאכלתי סלט חסה הייתה לפני 5 שנים!
16. הטבעונים הם קיצוניים.
ואנשים שתומכים בהתעללות בחיות הם אדישים לסבל.

17. * מנפנף לכם בהמבורגר מול הפרצוף     –  רוצה חתיכה?
* פרצוף נגעל. לא.
18. ודגים מותר לאכול?
מה דעתך? האם דגים הם בעלי חיים?
19. מה אתה עושה סיפור, אז תוציא מהמנה את הבשר.
מה לא הבנת? אני נגד צריכה של בשר, לא מעוניין שיכינו לי מנה עם בשר, בלי קשר אם אוכל אותה או לא.
20. אל תיכנסו לי לצלחת.
בדרך כלל אתם אלה שנכנסים לצלחת שלי. מעניין למה קשה לכם לעזוב אותי בשקט. מה זה עושה לכם שאתם רואים את הצלחת שלי שגורם לכם לכזה אי שקט?
21. אתם אוכלים את כל הצמחים וגומרים לחיות את האוכל.
גם הקרניבורים אוכלים המון צמחים (לחם? סלטים?). אם כבר, בשביל לגדל בקר לצרכי מזון צריך לכרות יערות/לחסל שטחי טבע וזה מה שגומר את הצמחים.
22. אני לא אצליח להיות טבעוני בחיים בלי בשר/חלב/ביצים.
גם אני חשבתי את זה והצלחתי מצוין.
23. אתה עושה לי חשק לסטייק.
חבל שהאיבר שמכתיב לך מה לעשות הוא הקיבה שלך ולא הלב/הראש.
24. זה עושה לפרה טוב שחולבים אותה, בלי זה היא תתפוצץ.
לא נכון! היא מייצרת חלב בכמות כזאת גדולה שמסכנת אותה וגורמת לה לסבל, רק בגלל ההתערבות של האדם שמכניס אותה להריון פעם בשנה לפחות, וחולב אותה שוב ושוב, כמה פעמים ביום.
25. אתה עדיין טבעוני?
כן, ואין לי שום סיבה להפסיק עם זה.
26. איך אתה אוכל את האוכל של הציפורים הזה?
זה טעים, בריא ומלא בויטמינים.
 27. למה אתה טבעוני?
כי אני דואג לחיות. כי אני דואג לכדור הארץ. כי אני יודע שכל אדם שבוחר בטבעונות משפיע.
 28. אתם אוכלים מספיק סידן?
יש המון סידן במזון מן הצומח. מזונות מן הצומח שעשירים בסידן: זרעי שומשום, שקדים, תפוזים, סויה, טופו, קייל ועוד.
29. אז מאיפה אתם מקבלים חלבון?
יש המון חלבון במזון מן הצומח. מזונות מן הצומח שעשירים בחלבון: קטניות, דגנים, לחם, אגוזים, סויה, גרעינים ועוד.
30. היטלר היה טבעוני.
זה לא נכון. הוא היה קרניבור. כמוך.
31. אל תראה לי את הסרטונים האלה. הכל שקרים.
אתה בוחר במה להאמין כי זה מה שנוח לך.
32. האוכל של הטבעונים הוא מוזר.
אולי. זה עניין של הרגל וחוץ מזה זה מאד טעים.
33. מה אכפת לפרה שלוקחים לה את העגל. היא רק חיה.
לחיות יש רגשות, נשמה ואינטליגנציה. לחיות יש רגש אימהי מאד חזק ובגלל זה בכל סרטי הטבע תוכלו לראות כמה החיות מגנות על הילדים שלהן. לאף חיה לא מגיע שיקחו לה את הגור שלה.
34. טבעונים הם שמנים ולא בריאים. הם אוכלים כל הזמן בצק.
הבחירה לאכול בריא משותפת גם לטבעונים וגם לאוכלי כל. גם אוכלי כל יכולים לאכול כל הזמן בצק.
35. משחר ההיסטוריה האדם אכל את החיות. למה צריך להפסיק עם זה?
משחר ההיסטוריה היו גם אנשים שבחרו לא לעשות את זה כי זה לא טוב. הצמחונות/טבעונות היא עתיקה.
 36. יש עוד כל כך הרבה בעיות בעולם, למה להתמקד בזה?
כי האכזריות כלפי החי היא בעיה בסיסית. מה שאני יכול לעשות אני עושה ולהיות טבעוני זה הדבר הראשון שאני יכול לעשות כדי לעזור לעולם.
37. אתם הטבעונים גורמים לי להרגיש רע עם עצמי ומוציאים לי את החשק להיות טבעוני.
זה אנחנו או המצפון שלך? חוץ מזה, הטבעונות היא מועדון פתוח שכל הזמן מתקבלים אליו חברים חדשים. אם תחליט להצטרף, תזכה לתמיכה, חיזוקים וחיבוקים.
38. מה? את/ה לא אוכל/ת גבינה? מעדיף למות מאשר לחיות בלי לאכול גבינה!
אם גבינה היא מה שעושה את החיים שלך לשווים לחיות אותם, כנראה שהחיים של הטבעונים לא כאלה אומללים.
39. לפחות אני נהנה מהחיים.
גם אני. אין כמו אוכל טעים, ים, שמש ולחיות עם מצפון נקי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מסעדות ידידותיות לטבעונים