סרטים מומלצים שמקדמים את נושא הטבעונות

What the Health- סרט שחובה לכל אחד לראות. "מה הבריאות" (תרגום מילולי) הוא סרט דוקומנטארי משנת 2017 אשר בוחן את ההשפעה הבריאותית של צריכת בשר ומוצרי חלב, ושאלות על הפרקטיקות של ארגוני הבריאות והתרופות המובילים. מטרתו העיקרית היא לתמוך בתזונה שמבוססת על צמחים.
הפרסומת של הסרט אומרת שזה "סרט הבריאות שארגוני הבריאות לא רוצים שתראה". הסרט עוקב אחרי קיפ אנדרסן, שמקיים ראיונות עם רופאים ואחרים לגבי תזונה ובריאות. אנדרסן מנסה גם ליצור קשר עם נציגי ארגונים בריאותיים שונים, אבל אף אחד לא מעוניין לתת לו תשובות מספקות. באמצעות ראיונות אחרים הוא בוחן את הקשר לכאורה בין תעשיית הבשר, החלב והפרמצבטיקה, שמגלגלת מיליארדי דולרים מדי שנה, לארגוני הבריאות השונים שמחפים עליה. הוא מגלה לדוגמא שהממשלה האמריקאית מפרסמת המלצות תזונתיות מדי שנה (פירמידת מזון) שמבוססות על חוות דעתם של אינדיווידואלים שמקבלים כסף מחברות מזון מן החי. המסר שהסרט מעביר הוא שבעיות בריאותיות חמורות הן תוצאה של צריכת בשר ומוצרי חלב, וכי קיימת קונספירציה כדי לכסות זאת. הסרט גרם לאנשים רבים לעבור לתזונה המבוססת על הצומח וביניהם גם מפורסמים כמו השחקן האמריקאי Ne-Yo.
זהו סרט המשך לסרט הדוקומנטרי משנת 2014, קאוספירסי (Cowspiracy) שאחד ממפיקיו היה לאונרדו די קפריו.
את הסרט אפשר לראות בנטפליקס

*** אפשר להירשם לנטפליקס בחינם ולצפות בסרטים שלהם במחשב, בטלפון, בטאבלט ובטלויזיה. החודש הראשון של המנוי הוא בחינם ואם אתם לא רוצים להמשיך- אפשר לבטל את המנוי ללא התחייבות - מומלץ ביותר!




Okja- אוקג'ה הוא סרט פעולה-הרפתקאות משנת 2017 בבימויו של בונג ג'ון-הו שנכתב על ידי בונג ג'ון הו וג'ון רונסון.
הסרט מספר את סיפורה של חזירה מיוחדת שגודלה על ידי ילדה בדרום קוריאה ותעשיות המזון המלאכותי חושקות בה. בסרט סצינות קשות שמטלטלות את הצופה. מככבים בסרט השחקנית הדרום-קוריאנית אן סו-יון, והשחקנים ההוליוודים טילדה סווינטון, פול דנו, סטיבן יון, לילי קולינס, וג'יק גילנהול.

fffffffffffffffffffffffffffff

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מסעדות ידידותיות לטבעונים